the urge to shower

Dupa o lupta crancena cu caldura si foamea de azi (da oameni buni, nu mi-am luat azi portia de morcovi :-P), am ridicat licentele, pe care le-am cerut de culoare negru cu scrisul alb si cum aici la a noastra romanie nimic nu este cum vrei, le-am ridicat e  o culoare verde cacaciu (da cacaciu, ai citit bine), cu un scris gri….ooooo joy to the world. Ok, le-am luat, ma dus la facultate, alt cuptor de caldura, ifose, superioritate si nervi, cand dau ochii cu „scumpa” d-na Petruta FLOCEA (yes people flocea😀 ) le miss secretary…dupa o lupta cu onixya medicinei, am reusit intr-un final sa-mi iau o piatra de pe inima.

Sfatul zilei:

1. tineti-va prietenii aproape, cei adevarati…chiar daca mai gresesc.

2. luati-va apa cu voi, nu suc, cand sunt peste 25 grade afara!

3. cand sunteti confruntati de o „personalitate” superioara voua, adoptati pozitia ghiocelului si spuneti in continuare: Aveti dreptate, eu am gresit.

Bunny kisses to all and have a fucking great day!🙂

Lasă un răspuns

