Vorba vine…

Bine ai venit, bine v-am gasit…pentru oricine ar citi acest blog.

Ma numesc Madalina, dar mai toti imi spun Bunny…tocmai am terminat facultatea (nu conteaza care, ca oricum in Romania, orice facultate ai termina, tot somer cu diploma esti), si am citit un blog al unui amic de-al meu, si dintr-o plictiseala nesimtita si absurda, am spus ca, hai sa-mi fac si eu unu, sau mai bine sa-l reincep. Nu stiu despre ce va fi, poate un mic jurnal, poate ceva folositor, poate glume sau necazuri, sfaturi in toate cele, sau toate la un loc, om vedea si-om trai cu siguranta.

Asa ca, vor mai fi niste posts, soon…momentan, ma duc sa-mi scot licentele de la „ady center” (xerox) si sa le las la facultatea mea draga si scumpa (not 😛 ).

Bunny kisses for all and have a fucking great day! 😀

Un gând despre „Vorba vine…

  1. Buna iepurash! Ma bucur ca dintr-o plictiseala te-ai pus sa scrii in blog, asa mai stie lumea de tine, fara sa te intrebe 🙂
    Sper ca acesta sa ramana mai mult decat cel trecut… stii tu care 🙂

    O zi minunata si succes la sustinerea licentei!

Lasă un comentariu