Sacaitor…

Mda, deci aseara cand stateam si eu linistita in pat cu castile pe urechiuse, uitandu-ma la Vlogity by Phillip de Franco, cand dintr-o data simt ca imi intra ceva in ureche, dar nu mi-a intrat, poate ma gadilit parul sau ceva de genul, am bagat o tona de betisoare de ureche, senzatia ramane, ma pun la nani sperand ca imi va trece a doua zi, dar tot aceeasi senzatie, de parca as avea apa in ureche.

Pentru cei care ma cunosc, stiu ca sunt obsedata de urechile mele, gen, nu le atinge, nu le saruta, sa nu ma lovesc, sa nu intre apa, tot felul de cacaturi de genu’, iar faza de aseara incepe sa ma sperie….asa ca, am ascultat o colega de camera, care imi spune ca sa pun o tigara acolo sa „traga”, pun tigara dar ioc, nici o senzatie si disconfortul tot ramane…aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Mai stau nitel, vad ca tot persista si ma duc la doctor…i’m beginning to hate them even doe i’m one of them…the irony in this😛

Asa ca, daca aveti sau ati avut intamplari din astea, please comment or give advice. Much apreciated!🙂

Bunny Kisses and have a fucking great day!😀

Lasă un răspuns

