Drama…

Ce inseamna: „blogul meu, fac ce vreau pe el si cu el”?

Aparent actiunile mele in a evita anumite certuri cu anumite persoane a ajuns sa „afecteze” pe cineva, ceea ce mi se pare complet copilareste si vorba lui: „de prost gust”, pentru ca nu l-am intrebat de ce i-am sters commentul… ca si raspuns: DE CHICHI!, ca sa stii, ca aparent nu conteaza parerea mea, ci doar sa fie bine celuilalt de langa mine.

In fine, sa lasam dramele in alta parte, si sa va dau vestea cea buna: am dormit intr-un final mai mult de 4 ore, am terminat totul cu facultatea, ma doare gatul ca am dormit stramb si imi este o foame de lup, nu de iepurash…a da si am nervi pentru ca aparent am asa de multi prieteni intelegatori, doamne fereste, nu stiu cum sa ma impart ca sa „rad” cu fiecare…not!

Intrebarea zilei: „Ce faceti cu astfel de prieteni?”

Bunny Kisses and a fucking great day!😀

Un gând despre „Drama…

  1. Sincer nu inteleg de ce iti mai bati capul cu astfel de oameni?! cateodata e bine sa nu dai importanta acestor lucruri…sunt complet de acord cu tine: blogul meu, fac ce vrei cu el si pe el.

Lasă un răspuns

