Hot…

Astazi am avut de umblat pe la camine si biblioteci ca sa-mi semnez fisa de lichidare…am avut noroc, am avut un ban in plus si am putut sa merg cu taxiul mai peste tot ( in jur de 50 lei peste tot), aer conditionat si confort….deci viata buna, dar cum ieseai din taxi, te lovea valul de caldura si soarele orbitor.

Cand sa ajung la ultimile doua camine, cu gandul ca vai termin azi, dau sa bat la administratora caminului e1 cand imi spune portarul ca nu este administratora si ca trebuie sa vin maine :-(( nuuuuuuuu! mda, deci maine mai am de semnat, si apoi home😀 pentru 2-3 zile, apoi vacanta!!!!!😀

In vacanta imi propun sa dorm, pana la 10-11 dimineata, sa inchid cat pot eu de mult telefonul sa nu ma sune mama, sora, catelul, bunica, purcelul, s.a.m.d., multa plaja, multa bautura (alcoolica si non-alcoolica) si fun, lots of fun😀

Intrebarea zilei: Voi ce faceti vacanta asta?🙂

Bunny Kisses for all and have a fucking great day!😀

Lasă un răspuns

