Insomnia…

Intotdeauna cred ca am fost o mica/ mare bufnita sau „pasare de noapte” nu inteleg de ce sincera sa fiu…nu stiu ce sa mai fac, stau sa omor tantarii? mai ascult o muzica? sau sa ma dau cu capu de pereti pana adorm?

Azi m-am certat cu cineva din cauza unei melodie (culmea e ca nu este una nemaipomenita – Rihanna – Rude Boy), problema e ca ma afectat destul de mult, cearta nu melodia😛

Habar n-am ce sa scriu, mai scriu aici doar ca sa nu ma plictisesc…micul meu diary online…poate o sa citeasca careva si-mi va da sfaturi in privinta metodelor de a dormi ca un bebelus😀

Eu personal sunt un freak de gadget-uri (aparatura, psp-uri, pc-uri, laptopuri, celulare, mai tot), azi mi-am vazut iubirea😀 un sony vaio, negru, lucios, nemaipomenit de scump…pe care sper sa-l am candva, momentan ma rezum la dragul de dell.

the dream...for now :P

In fine, am sa revin cu un mic story mai interesant alta data…imi reinnoiesc colectia de aplicatii si teme de pe telefoanele mobile😀

Noapte buna iepurashi…have a fucking great night!😀

Vorba unui amic de-al meu: when in doubt, fuck!😛

Lasă un răspuns

