True friends…

Intotdeauna m-am intrebat de ce unii oameni beneficiaza de skill-uri de a fi un prieten bun si altii nu au acele skill-uri. Asa ca din plictiseala si o curiozitate absurda, ca sa nu mor nestiind, sau neverificand daca cumva sunt singura care cere asa ceva de la un prieten, am cautat google: „What does it mean to be a good friend?” Si…ding,ding,ding…am primit si raspunsul google:

– good listener

– a good friend won’t hurt your feelings

– a good friend will help you solve your problems

– a good friend will compliment you

– a good friend cares about you

– a good friend is trustworthy

-a friend expects you to always be there for them

-a true friend expects to always be there for you

Intrebarea zilei: ai aceste calitati? sau daca ai deja prietenul langa tine, acesta iti ofera cerintele date de google?

Bunny kisses and have a fucking great day!😀

4 gânduri despre „True friends…

  1. Nu le poti avea pe toate… nu poti fi mereu acolo si nu ai sa poti vedea niciodata dincolo de aparente !
    Intrebare: duci lipsa de „adevarati” prieteni de tot scri bloguri despre prieteni?

    • sincera sa fiu, eu cred ca un prieten adevarat ar trebui sati fie alaturi cand ai nevoie de el/ea. asta mi se pare a fi un prieten adevarat. Intradevar nu le poti avea pe toate,asta spun eu tot timpul, m-am obisnuit cu gandul stai linistit…am tras concluzia ca poate nu exista prieteni adevarati ci doar prieteni…
      Raspuns: nu duc lipsa de prieteni, sunt acolo, pur si simplu imi gasesc foarte greu un prieten/ o prietena adevarata, dar na, c’est le vie. Vor urma bloguri mai bune, stay tuned…si mersi, de „conversatie” :*

  2. Intrebare la raspunsul tau: Oare de ce nu iti gasesti cu usurinta prieteni adevarati? Pentru ca eu pot confirma ca exista.
    Dar una sa ai un prieten in zona ta de „desfasurare” si una este sa fie departe, in alta zona a lumii sau a tarii.
    Cand il ai mereu langa tine, mereu accesibil, te poti baza, dar daca e departe a cere sa fii un adevarat prieten e mult. Nu poti pretinde in acest caz sa fie tot timpul acolo, pentru ca, pur si simplu, fizic, nu e, nu il vezi, nu il simti, iar un telefon, un instant messaging sau o camera web nu e suficient niciodata!

    • Probabil ai dreptate, sincera sa fiu nu mai conteaza…chiar nu mai conteaza, ma concentrez acum pe lucrurile importante si pe persoanele care merita atentia mea si prietenia mea, aproape dar si cei departe de mine, si apropo, am niste prieteni departe de mine, care la numai un telefon distanta sunt alaturi de mine si in cateva ore ar fi alaturi de mine, deci nu distanta este problema la mine ca sa ai un prieten adevarat, ca doar nu esti duda ca sa te imprietenesti si sa-ti dai o parte din tine cuiva care pleaca in australia (sa zicem).
      Have a fucking great day!
      Bunny kisses🙂

Lasă un răspuns

