A wolf in sheep clothing…

Scuze ca nu am mai scris de ceva vreme, am fost in concediu si eu, cu persoane dragi inimei mele…a fost frumos, relaxant, distractiv si chiar educativ. Am invatat multe despre acele persoane care pretind ca iti vor binele dar pe la spate… they are little bitches…stati linistit nu am patit nimic, nu ma ranit nimeni, doar o prietena de-a mea, credea ca isi cunostea iubitul ei, cel de aproape 8 ani, dar aparent nu…si am inceput sa ma gandesc, cata incredere poti oferi cuiva? sau cata siguranta ca el/ea este sincer/sincera cu tine, ca nu te va insela sau minti?

Si hai, recunoasteti, toata lumea minte, si nici sa nu va bata „gura” sa spuneti ca nu…minciuni mici, inocente, minciuni care „daca nu stie nu-l doare” sau minciuni care „daca nu stie nu va suferi”. Dar oare aceste minciuni isi au rostul? inafara de cel de a fi aflate intr-un final si sa raneasca lumea…sau sa „protejeze”.

Am inceput sa urasc oamenii care dau dovada de lipsa de respect pentru cineva care il ofera, oamenii care cred ca daca ii permiti odata sa te jigneasca sau sa nu te respecte cand tu oferi respectul, dar aici cred ca tine de educatia de acasa, anturajul in care esti…all that shit (maybe a good shit)…pe care ni l-ar spune un psiholog, sau cineva de la dr. phil :))

Intrebarea zilei: Ce te enerveaza, supara sau poate te pune pe ganduri daca chiar merita?

Have a fucking great day!😀 Bunny kisses🙂

3 gânduri despre „A wolf in sheep clothing…

Lasă un răspuns

