Ohhh wedding day!

Aseara am fost la nunta verisoarei mele, Raluca, o fata frumoasa cu cativa ani mai mare decat mine dar care zici ca suntem deoseama, cu care mi-am petrecut copilaria printre garduri jucandu-ne de-a „Sailor Moon” (yes people i was into sailor moon, still am into anime cartoons), a fost frumos, interesant, m-am vazut cu rude care nu le-am vazut de cand aveam eu vreo 14 ani, sau cu altele cu care nu i-am mai vazut de vreo 4 ani…

Raluca s-a casatorit cu Florin, un tip care nu stia decat un singur dans la nunta lui si acela era sa stea intr-un singur loc dand din maini ca un robotel si bineinteles hora😀 un tip care imi ajungea mie la umar si de fiecare data cand vroia sa ma pupe pe obraz trebuia sa se puna pe varfuri =)) dar super de treaba, un tip cu care ai ce vorbi, si care stiu ca ii va fi un sot bun si un prieten verisoarei mele🙂

Aseara am furat mireasa😀 este a 5 mireasa pe care o fur in viata mea, am castigat o sticla de whisky, imi era mila de sot sa cer mai mult, nu am baut victoria, o las ca si amintire, poate candva o voi „sparge”…am dansat cu toti unchii mei, m-au invartit si mi-am amintit cand eram mica si mergeam la ei in vizita si luam mere cu sacu’ si porumb fiert pe saturate, am avut o copilarie chiar frumoasa, nu regret mai nimic, dar nu as vrea sa o retraiesc (doar un singur lucru as vrea din copilaria mea alaturi de mine, macar o zi…dar nu se va spune, fara suparare cititorilor mei), am stat pana la 5:30 AM, am primit camera de hotel de la Raluca in tg.neamt la hotel-restaurant Doina (un loc chiar dragut si care merita sa te cazezi), acolo a fost nunta, frumos orasel, linistitor, si am dormit ca nimeni alta si fara sa-mi fie rusine cred ca am si sforait =))

A fost frumos, nu regret, m-am bucurat cand am vazut lumea mea, neamul meu de ciocanita, mai toti la un loc🙂

Ca si cadouri, mirii au primit creca mai multi bani decat cadouri, ceea ce, cred ca este mai bine in zilele noastre, eu cu partenerul in „crima” am dat si cadou si something something😛 sperand sa le placa (va spun daca le place cadoul cand voi primi un feedback).

In rest, cam atat, sorry daca nu am mai postat, just been busy, kinda😛

Bunny kisses to all and have a fucking great night!😀

P.S.: Intrebarea zilei: Voi cand va casatoriti? sau Cand ati vrea sa va casatoriti?

Si ca un mic cadou cititorilor, uite ce dragalashi sunt proaspetii insuratei!😀 „CASA DE PIATRA!!!”😀

2 gânduri despre „Ohhh wedding day!

Lasă un răspuns

