The ComeBack with wishes…

Scuze cititori, nu am mai dat pe aici, am fost plecata iar acasa, am avut de facut zacusca, legume pentru iarna, tot ce trebuie pentru papat iarna asta (a fost bine).

Azi este ziua unei prietenii pierdute, dar ca sa nu fiu marlana, vreau sa ii urez prin blogul meu, un sincer „La multi ani!”, sanatate, fericire si ca in Romania trebuie, multi bani😛

Ce sa va mai spun am fost la dentist si mi-am facut 2 masele si am spart niste bani (inca ma doare portofelul😦 ) dar este mai bine acuma si oarecum trebuia sa o fac si pe asta😀

Si in rest, mai nimic, nu am avut viata asa palpitanta, abia astept sa inceapa cursurile si un nou an de nesimtiri curate in sistemul medicinei romanesti.

Lots of kisses and have a fucking great night! Bunny kisses to all!😀

Un gând despre „The ComeBack with wishes…

Lasă un răspuns

