A new start…

Azi am vazut noua mea casuta (i hate it, but i have to stay there), toata lumea se muta, se cazeaza, eu am dureri de cap numai gandindu-ma ca trebuie sa-mi mut toate lucrurile (am multe, dar multe)…dar macar am rezolvat ceva, oricum daca merge totul bine sarputea ca pe 1 octombrie sa ma mut inca o data intr-un loc mai frumos😀 (da doamne, allah, budda and every god that exists).

Voi cum sunteti cand va mutati intr-un loc nou? Eu dezastruos, urasc sa ma mut, doar daca este necesar…vreau odata sa fiu mutata calumea si sa nu ma mai intorc. Iar ca sa pun cireasa pe tort, ma mai doare si stomacul super nasol, cu stresul si tot tamtam-ul asta, gastrita/ulcerul meu isi face de cap…life is a bitch!😦

Mda, mi-am adus aminte ca nu o sa am net cateva zile bune…happy happy joy joy…not! ma rog sa-mi gasesc un pat confortabil sa cumpar si sa dorm intr-un final calumea.

In rest, este o zi frumoasa, plec la Bacau azi la lupushorul meu si sper sa nu ma doara capul de ce e si pe acolo (organizarea nuntii viitorului meu cumnat), yes people another wedding i have to go on 30 octomber, not that fun, but hey, we got to do what we got to do, right?😛

Have a fucking great day and Bunny kisses to you all😀

Lasă un răspuns

