A piece of heaven…

Dupa un timp foarte lung in care am fost mai mult absenta, din cauza ca m-am mutat din locul de unde am petrecut ultimii mei 4 ani de zile, am ramas fara o conexiune catre lume, catre informatii si catre tot cu ce eram obisnuita…azi printr-o minune cereasca, care cred ca i sa facut mila lui Dumnezeu de mine, am prins in noul locusor un wireless neparolat, aleluia! si am spus sa-mi verific toate cele, am intrat pe email si am dat peste 173 de email-uri necitite si o groaza de informatii neactualizate si cereri de informatii.

Poate se intreaba lumea ce am mai facut…poi mare lucru nu am facut, decat ca mi-am facut un nou buletin si clar ca am iesit in noua poza ca naiba, ca de obicei asa ies in pozele importante sau in actele importante…mama lor de filtru roz, ca am iesit de parca tocmai am alergat la un maraton. In rest, zacusca, legume la sarat, vacante (mini-vacante), si mutatul in locul nou, care mi sa parut ca a durat o vesnicie…inca mai am de despachetat unele chestiuni, daca va vine sa credeti.

Iubitul meu drag si scump imi tot da comanda de mobilier, de care am mare nevoie, si acusica oameni buni este ziua mea!!!!! vineri mai exact (22 octombrie), nu-mi vine sa cred sincera sa fiu, pentru ca, parca mai inainte eram un cistoc de copil care se tinea de fusta mamei… dar nu regret nimic in viata mea, chiar daca nu am facut mai nimic semnificativ, mi-am trait viata, si cu rele si cu bune…

Pentru cadouri va rog sa luati un bon si sa stati la coada =)) looool, glumesc oameni buni, sincera sa fiu imi doresc multa sanatate, ca sa mai fac prostii si sa o mai enervez pe maicamea (si asta este o gluma😛 poate).

Vai dar ma bucur pentru bucatica asta de net sincera sa fiu, pentru ca pot sa-mi mai fac un update la viata😛

In rest voi ce ati mai facut? Chiar voi ce faceti fara o bucata buna de net? Cum reactionati? Sau ce faceti cand nu mai aveti net?

Bunny kisses for all and have a fucking great night!

P.S.: rugati-va sa isi mai lase x-ulescu wireless-ul deschis…pretty please! ^_^

Un gând despre „A piece of heaven…

Lasă un răspuns

