Update to life…

Buna ziua cititorilor, dupa o perioada indelungata, azi li s-au facut mila la cei de la rds si au venit si pe la mine si mi-au instalat internetul…spre surprinderea mea, am reusit singura sa-mi instalez wireless-ul (poate fi careva mandra de mine).

Ieri am inceput o raceala de toata frumusetea, aseara am facut o febra incat simteam ca eman caldura prin corp, am niste vecine care imi venea sa le omor pentru ca tip in gura mare pe hol…ce viata frumoasa am…nici nu va imaginati.

In rest mai nimic nu am facut, am fost la o nunta, unde am tras concluzia ca nu este avantajos sa-ti planifici nunta, multi nervi, mult stres, cearta, chiar nu se merita…dar a fost frumos si culmea toti au fost multumiti de mine…si credema ca nu am stat cu mana in „fund” ca si mireasa…

Acum cu net, imi fac si eu updateul la „viata” si bineinteles si la blog🙂

Have a fucking great day! Kisses for all!

Lasă un răspuns

