Wonderful Life…

Salut oameni buni, ce mai faceti? Este weekend, ne relaxam, mergem la gratare, ascultam o muzica, iesim la un suc cu prietenii sau cu iubitul/iubita…e bine din cand in cand sa te mai relaxezi. Eu in timpul asta, cateodata ma plictisesc, pentru ca nu am chef de nimic, dar oarecum ma bucur de internet.

Aseara am crezut ca mor sufocata, iar am racit cobza (specific mie…chiar nu stiu cum reusesc) si la un moment dat nu mai puteam sa respir nici pe gura nici pe nas…that was something…dar long live the drugs, a life wonder😛 care sper sa ma puna pe picioare catusi de curand ca nu sunt prea sociabila🙂

In perioada asta de relaxare, am dat peste o trupa cu un album misto, vi-l recomand: HURTS – HAPPINESS, este chiar misto albumul, imi aduce aminte de old times, cand, dupa parerea mea era mai buna muzica, nu cred ca existau atatea efecte de distorsiune a vocii sau „live” concert (if you get the „picture”).

Have a fucking great day! Kisses to all!

P.S.: Pentru cei interesati de trupa. Sper sa va unga la urechi ca pe mine.😛

Lasă un răspuns

