Kaspersky gone wild!

Va dau acest post, pentru ca imi expira antivirusul in 5 zile si nu am cum sa-i fac update la licenta pentru ca sunt leftera si nici nu gasesc in tot marele si atotstiutorul google un key for free :((

Asa ca poate vreo unul dintre voi (my little ones) stiti undeva vreun licence key pentru Kaspersky Anti-Virus 6.0.3.837 sau vreun alt antivirus cu o licenta si ma poate ajuta din bunatatea sufletului sau. OHHHHHHH PLEASE!!!

Have a fucking great day! Kisses to all!🙂

 

8 gânduri despre „Kaspersky gone wild!

  1. Licenta pe care o ai este pentru enterprise. Nu o vei gasi pe internet. Va trebuie sa schimbi varianta de antivirus sau internet security pe partea de home user (si nu corporate).

  2. Am rezolvat cu antivirusul🙂 mersi oricum, dar mai am o intrebare: cum scot activation key la windows xp sp3???
    A da, si mai am o problema, o amica de-a mea are un laptop acer extensa 5220, si nu ii merge wireless-ul, i-am downloadat driverul de pe support acer website, dar tot nu ii merge, iar la device manager ii da semnul intrebarii galben la ethernet controller…Can someone help?! thank you🙂

  3. oricum rezolv singura, sunt descurcareata de felul meu🙂 dar intreb, poate este careva care ma poate ajuta, ca si act umanitar😛 mersi pentru indrumare spre google, dar deja l-am luat in „brate”

Lasă un răspuns

