What’s my name?

Buna dimineata tuturor, azi mi-am dat seama ca toate rudele mele si prietenii mei sunt casatoriti…si ma gandesc ca: „oare mi-a trecut vremea?” sper ca nu…as vrea sa ma casatoresc candva…cu cineva care ma respecta si se comporta cu mine in asa fel incat sa nu mai vreau pe nimeni (nu stiu daca intelegi ce vreau sa zic, dar tot am sa o spun :-P), devin melancolica cand ma gandesc…o fi de vina ploaia de afara si cafeaua nebauta.

In playlistul meu canta o melodie, care ma relaxeaza si ma face sa ma gandesc la o persoana apropiata mie (Rihanna – What’s my name) si dupa mai canta si una care „make me move” (Rihanna – Only Girl (In The World)), vi le recomand, poate va plac🙂

Abia astept sa vina craciunul, este preferata mea sarbatoare si anotimp din toate…prima ninsoare, sapuneala cu zapada intre prieteni, cina festiva cu familia, vinul fiert, mirosul de cozonac si sa nu uitam de bradul impodobit in casa (abia astept😀 )…ce mai, abia astept…nu am avut cel mai bun an, dar merg inainte cu gandul ca la anul va fi mai bine.

Voi cum va petreceti craciunul sau alte sarbatori? Ce vreti sa va aduca mosul?😛

Bunny kisses to all and have a fucking great day! ^_^

Lasă un răspuns

