Is That Time Of The Year Again…

Buna seara cititorilor mei dragi, cum mai sunteti? Eu tocmai mi-am terminat o parte din bagaje, pana acuma am 3 geamantane si inca nu mi-am pus cele de igiena personala (machiaje, parfum, etc😛 ).

Abia astept sa ajung acasa de Craciun, abia astept sa fac bradul cu muzica de fundal ^_^ sa vina cei dragi de craciun, cina de craciun, tot…inafara de treaba (ca orice roman lenes😀 ), dar trebuie facuta si aia, nu?!

Voi ce va doriti de craciun, si nu-mi spuneti vai sa fie mama, tata, bunica si purcelul sanatosi, ce va doriti voi, asa intr-un mod egoist daca i se poate spune asa😛 Eu imi doresc un nou telefon, cei care ma cunosc stiu ca sunt innebunita dupa blackberry bold 9700, dar vine si vorba aia: no money! sooooo, vrea careva sa-mi fie mos craciun?😛 promit ca sunt cuminte….ohhhhhh pleaseeeee!

Si pentru ca vin sarbatorile si plec acasa, iar voi avea un post mai tarziu, gen la anul nou (2011), cu speranta ca o sa fiu ok😛  va urez un Craciun Fericit alaturi de cei dragi, Un An Nou Fericit si Implinit si tot ce va mai doriti voi!

Have a fucking Merry Christmas!!! Have lots of fun, but be carefull at the same time!

Bunny Kisses with snowflakes on top!!! ^_^

Lasă un răspuns

