A new year…

La multi ani dragii mei, cum au fost sarbatorile? Cum a fost Craciunul, Revelionul? Ati fost cu uratul, colindantul, sorcovitu’???

La mine sarbatorile au fost fix cum trebuiau sa fie: curatenie, mancare, musafiri, iesit prin oras, prin oraselul copiilor (dat in masinuta, xtreme spin, balerine, etc…risipa de bani pe distractii) si apoi revelionul cu lupushorul meu, cu familia lui, cu prieteni…a fost frumos.

Am zis sa va mai scriu ca nu am mai scris de ceva vreme, apropo de cate ori ati cazut anul asta, eu de vreo 2 ori pe zapada😛 what can i say, i’m a clumsy bunny ^_^

Si acuma, m-am reintors la treburile serioase, vacanta este terminata…am inceput azi ziua cu o durere de gat de doamne fereste si am dormit pana pe la vreo 11 dimineata, i’ve opened the pc, put some music, read up on ij, mi-am baut cafeaua si acuma va scriu voua un mic post, pentru cei care imi citesc blogul asta uitat de lume😛

Asa ca fara a mai intarzia (deja ca am intarziat destul), va urez un An nou fericit, plin de realizari si multa iubire ^_^ si Happy New Bunny Year!!!! (stiati ca anul acesta este anul iepurashului? ^_^ vom fi mai calmi, rabdatori si bani cica se vor face mai usor…DA DOAMNE!😛 )

Această prezentare necesită JavaScript.

Bunny Kisses to all! Have a fucking great day!!!!

Lasă un răspuns

