Workaholic…

Buna ziua tuturor, am prins si eu un moment de pauza si am zis sa mai scriu un post in blog…ce mai faceti??? Eu super ocupata, a inceput perioada proiectelor, tocmai ce am predat 3, si azi trebuie sa mai termin unu, despre „Materiale folosite in tribologia medicala”…mdea, foaaaaarte interesant😛

Voi cum reactionati in timpul stresului? Eu sincera sa fiu imi place sa am ocupatie…poate prea mult imi place, singurul lucru care nu agreez, este faptul ca la un moment nu mai sunt foarte coerenta, poate din cauza ca sau prea mult cu capu in calculator…dar sincer, poate ca imi place prea mult, dar imi place sa fiu ocupata, sa nu stau degeaba…ca un iepurash harnicutz😛

In rest, viata e la fel de boring ca pana acuma…dar sper ca anul asta sa am mai multe evenimente, care sa devina realitate si sa nu fie numai vis…cel mai mult imi doresc unu, si acela va fi impreuna cu iubitul meu…poate chiar realizat de el😛 nu va pot spune mai multe din cauza ca nu vreau sa „pocesc”😛 (poate sunt si un pic superstitioasa)…dar na, a venit vremea, simt ca vreau…ce pot sa va mai spun mai mult🙂 „da doamne”

In final, va doresc o zi cat se poate de buna, o saptamana si mai buna si…aveti grija cu stresul…nu-l lasati sa va acapareze, take a break…take a kit kat😛

Have a fucking great day! Bunny kisses to all!

Lasă un răspuns

