Life sucks!

Buna seara cititorilor mei, ce mai faceti? Cum a fost vacanta voastra, daca ati avut una…a mea a fost…”nemaipomenita”…de ce, va intrebati?!

Am plecat din Iasi spre Botosani (locul de bastina), am petrecut cateva zile cu familia mea si apoi am plecat spre Bacau…dupa 2 zile state in Bacau aflu ca mama mea a facut infarct…mda, spre surprinderea mea, cand am lasat-o acasa era super ok, sanatoasa, totul era bine si apoi aflu ca a lesinat, ca o doare in piept, ca ii amorteste mana, ca ameteste…tot tacamul, din mica mea vacanta cu iubitul meu, a trebuit sa o scurtez ca sa o aduc pe mama mea in Iasi la spital…pentru ca sormea nu isi poate misca fundul ca vorbim aici de un strain si na, ea salariata, nu are bani (if you get the picture…).

In tot acest timp, incerc sa fac rost de numere de telefon de pe sectia de cardiologie de la Botosani Mavromati, ca na, vroiam sa fie supravegheata pana ajungeam la ea…super buna idee, sun la receptie la spital ma directioneaza la sectia de cardiologie:

– “Alo, sectia de cardiologie?”

– “Da, ce vreti!”

– “Vrea sa stiu daca dr. Eduard Gherghelea este in spital de garda”

– “Domnisoara, va rugam nu ma mai deranjati!”

– “Doamna, am si eu o urgenta!”

– “toooooooooooooooooooon”

– “Fututi pastele matii de dobitoaca si imbecila ce te-a facut mata!”

asa a decurs coversatia cu Spitalul Judetean “Mavromati” din Botosani la sectia de cardiologie…am avut noroc de domnul de la receptie care a fost destul de dragut ca sa-mi faca rost de numarul personal al doctorului.

Intr-un final am adus-o pe mama mea in Iasi, este internata, este mai bine…asteptam sa vedem ce se va mai intampla in continuare…rugati-va si voi ca sa fie bine…va rog.

Si ca sa fie si mai bine, banii care ii mai aveam a trebuit sa-i dau mamei mele sa plateasca diferite cheltuieli spitalicesti, drumul si etc., inel nu gasesc, pc-ul mi sa stricat…deci sa mor eu, azi e luna de ghinioane la mine😦 LIFE SUCKS!!!

Ideea este sa aveti grija de voi, nu va mai stresati, mentineti-va sanatosi si fiti mai nesimtiti, unele persoane chiar nu merita toata atentia si compasiunea voastra.

Bunny kisses to all and have a fucking great night!

Lasă un răspuns

