22 stuff about me…

Probabil va intrebati de ce 22, pentru ca sunt sentimentalista si am vrut sa nu fie 10 sau 15 cum sunt de obicei si pentru ca ziua mea este pe 22😛

A da si pentru ca mi-a dat ideea asta un alt blogger de pe aici, nush daca as putea sa va o prezint, dar am sa o fac totusi, sper sa nu se supere pe mine: darkjade (http://darkjade.wordpress.com/)

1. Nu-mi place pestele si branza sarata.

2. Am fost operata de 12 ori doar intr-un singur loc.

3. Detest sa-mi cumpar haine, prin simplu fapt ca nu-mi gasesc si pentru ca ma enervez ca nu-mi vin unele – mai ales pantalonii (ba nu sunt destul de lungi, ba ma strang, ba prea largi).

4. Imi plac la nebunie jeleurile Haribo si Cola light.

5. Sunt o persoana ordonata, la genul OCD (doar ca nu ma spal pe maini de un milion de ori pe zi, dar totusi ma spal) – vreau doar ca fiecare lucru sa fie la locul lui.

6. Imi place la munte mai mult decat la mare.

7. Nu mi-as vopsi parul rosu, verde, portocaliu, sau blond…ever!

8. Iubesc filmele horror, comedii.

9. Urasc manelistii, emo (mi se par copii care nu stiu ce vor de la viata, deci cei fara caracter).

10. Urasc sa ma trezesc de dimineata (pentru ca ma trezesc mai tot timpul si chiar vreau sa dorm mai mult).

11. Iubesc toamna, din cauza culorilor si pentru ca m-am nascut in octombrie.

12. Fiindca am un umor mai negru, imi plac glumele bune si ma „prapadesc” de ras de cei care nu le inteleg.

13. Ma oftica prostimea romanilor cat si strainilor, nesimtirea si oamenii care pretind ca stiu totul, cand in realitate nu stiu mai nimic.

14. As impusca toate fetitzele sau baietzeii care folosesc cuvinte gen: fa, fata, pisi, tu fata tu…etc.

15. Urasc politicienii, dar din pacate nu prea ai ce sa faci in privinta asta pentru ca sunt populatii care merg cu efectul de turma.

16. Nu-mi plac telenovele si nu ma uit la stirile de pe Antena1, ProTv, Prima, si ce post mai exista.

17. Imi place berea neagra si pescuitul.

18. Imi plac jocurile pe calculator (World of Warcraft, NFS) cat si cele de pe psp (Little Big Planet, Assasin’s, Death Jr., etc.)

19. Urasc trandafirii (florile in genere – inafara de lalele – pentru ca imi aduc aminte de moarte si pentru ca unele flori se chinuie prea mult sa fie frumoase) si culoarea rosu.

20. Urasc zilele de luni si le iubesc pe cele de vineri.

21. Am devenit mai nesimtita de cand am terminat facultatea.

22. Imi apar si imi iubesc familia (doar mama, sora si iubitul – bine hai si cumnatul😛 )…daca va intrebati de tata, este mort si pe ala il iubesc cel mai mult si nimeni, nici familia nu isi permite sa zica ceva rau.

Cam atat despre mine, sunt multe dar nu cred ca isi are rostul, multumesc de idee lui „darkjade”…and enjoy.

THE END!

7 gânduri despre „22 stuff about me…

  1. 21. Am devenit mai nesimtita de cand am terminat facultatea. – s-a schimbat atat de mult dupa facultate?😛

    Chestia cu pescuitul nu o stiam, dar ai omis partea de parapanta (dar cred ca se include in „munte”)

    O zi frumoasa, Mada🙂

    Bb

    • Da de cand am terminat-o dar cred ca de cand am inceput-o de prin anul 2 am devenit mai nesimtita decat eram😛 dar na…trebuie sa-ti faci obrazul mai gros :))

      O zi buna si tie! ^_^

Lasă un răspuns

