A new phase in socialization…

Ok, a aparut o alta retea de socializare…cum nu stiai??? jezzz you’re a cave man/woman/bunny/squirrel/whatever you want it to be called:

Aparent exista si mici „divergente” intre Google+ si marele si destul de popular Facebook precum si o mica problema cu Skype. Eu de una nu reneg Facebook-ul, deoarece m-am obisnuit cu el, mi-a fost usor sa-l utilizez si multe altele si sincera sa fiu nu cred ca vor avea de ce sa se ingrijoreze cei de la Facebook, deoarece acestia au strategiile lor de marketing. Spuneam ceva si de Skype, de ce le-ar fi mai rau de acum inainte? Pentru ca Google+ are acele „hangouts” care sa fim seriosi, mult mai placute, mai eficiente decat old, not refined Skype.

Dar stii cum e romanul, cand apare ceva nou, hop sa-l acaparam si pe asta (uite ca eu nu il folosesc…inca😛 ).

Google+ … mult mai organizat, mult mai eficient…ce mai, nu ne lipseste nimic, cu exceptia ca, inca este in „formare”, deci vor mai aparea si multe alte „update” sau „gadgeturi” pe el (deci si mai bun😀 ).

Pentru ca urmaresc YouTube-ul, am gasit si filmuletul asta din intamplare, poate va va amuza si pe voi🙂 :

Acuma voi hotarati, ce veti face, eu doar aduc la cunostiinta😛

Bunny kisses to all and have a fucking great day! ^_^

Lasă un răspuns

