Good-bye forever…

Salut tuturor, de cateva zile am tot spus ca voi mai posta ceva dar nema inspiratie…asa ca, cu ocazia vizitelor periodice la dentist am zis ca va povestesc intamplarea mea.

Aveam o masea de minte care ma omora de durere si am tot amanat sa ma duc la dentist de o termin odata si cu asta, intr-un final (acum cateva zile) mi-am facut si eu curajul sa ma duc si sa rezolv „problema”.

Am avut noroc, vechea mea stomatoloaga nu era in concediu si am facut o programare. Totul bine si frumos, mi-am facut o plomba (pain free….pfiu), apoi extractia…au inceput palpitatiile, transpiratiile, tremuratul, etc…din ce cauza, va intrebati??? am luat la viata mea multe analgezice, din ce in ce mai puternice (stiu stiu, e rau…asa ca nu-mi mai spuneti, just love me the way i am😛 )si din cauza asta anestezia aia de doi bani care ti-o face stomatologul, la mine nu are nici un efect.

Dupa 3 anestezii (injectii) si taiata gingia, si tras cu „ditamai” (asa ca la tara) clestele, la un moment mi se rupe maseaua, nu din radacina ci la baza ei (da, ohhhhh joy to the world)…si au urmat o serie de apuca, trage, pisca gingia, iar apuca iar trage si simteam fiecare tragere de doamne fereste…dupa lupte crancene si mii de servetele, tampoane prin gura si pahare de apa, a reusit biata femeie sa faca extractia…reactia mea???

– Da ce mama masii ai scos? tot maxilarul???? jessussssss!

Ajunsa acasa, deja dupa cam 40 de minute de la extractie, simt cum anestezicul trece…sooooo happy…not!

Dar ma bucur ca am rezolvat si asta…astept vacanta si sa incep o mica relaxare.

Invatatura zilei de azi: spalati-va pe dinti, duceti-va la stomatolog periodic, use painkillers or drink! (joiking with the last part…or not😛 )

Bunny kisses to all and have a fucking great day! ^_^

Lasă un răspuns

