The Help…

Hello my little peeps, recent, adica aseara am vizionat un film bun, zic eu…”The Help”

Dupa parerea mea, un film foarte bun, bazat de cartea „The Help” a scriitoarei Kathryn Stockett, cu actori precum: Emma Stone, Viola Davis, Octavia Spencer si multi altii, merita vazut. Vazusem filmul si cand ma gandesc ca era chiar asa…ma ingrozeste gandul, ani si ani de „judecata” nefolositoare pentru ce? pentru niste oameni care le era lene sa stranga dupa ei.

Ma regasesc oarecum in Minnie (Octavia Spencer)…imi da „puterea” de a zice ceea ce ma deranjeaza chiar daca trebuie „sa-mi tin gura inchisa”. Iar Aibileen (Viola Davis), cat curaj iar fi trebuit sa zica tot ce a zis sau a scris…iar „dedicarea” ei in a creste copii altora este de admirat: „You is kind. You is smart. You is important.”

Ideea mea si sfatul meu: nu va lasati calcati in picioare…cautati in voi puterea de ” a da inainte cu tupeu”.

Have a fucking great day and bunny kisses to all! ^_^