Everyday I’m shuffling…

Bună seara! Am gasit acest mic “tag” pe un alt blog – un joc. Da, un joc, amuzant şi gata de a vă surprinde, sper.

Mi-am amintit zilele astea de fraza “Everyday I’m shuffling” şi de acest tag bine cunoscut peste tot, deci e simplu, un set de întrebări, un playlist plin de muzică şi da avem nevoie bineînţeles şi de tine! Ok, hai să începem dar prima şi prima dată să aruncăm o privire la REGULI :

1. Setăm playlistul pe shuffle! 
2. Răspundem la fiecare întrebare cu o melodie apăsând butonul next🙂
3. Nu trişa, sau … nu, cum spuneam nu trişa!

Să-i dăm drumul🙂

Cum m-aş descrie ? 
Beyonce-Run The World – OK asta e amuzant si oarecum cu un mic adevar.

Cum mă simt astăzi ?
CRBL feat. Helena – K-Boom –  LOOOL , bună asta.

Cum mă văd prietenii mei ?
Colbie Caillat şi Jason Mraz – Lucky – playlistul meu este foarte interesant azi :))

Care este melodia preferată a celui mai bun prieten ?
Timbaland feat. Miley Cyrus – We Belong To the Music – o melodie draguta dar nu e chiar deloc preferata, desi daca ascult bine bine versuri i se cam potrivesc =))

Care este povestea vieţii mele ?
Michael Buble – I Got The World On A String –  asta sună interesant … hahaha !

Cum a fost sau este (pentru cine vrea sa incerce tagul) liceul ?
Early States – Smoke In My Eyes – foarte adevarat🙂

Care este cel mai bun lucru la mine ? 
Michael Buble – I Got You Under my skin – oare?

Cum va fi mâine ? 
Rihanna – Cheers (Drink to That) – OK , se potriveşte😛

Ce melodie îmi descrie părinţii?
Roisin Murphy – Momma’s Place –  Oh, prea tare !

Dar bunicii ?
Michael Buble – That’s Life  – missed them😦

Ce melodie va cânta la inmormantarea mea ?(ciudat)
Kings of Leon – Cold Desert – Sună cam ciudat pentru o inmormantare, dar na, asa e tagu’ !

Cum mă văd oamenii din jurul meu ?
Chromeo – Fancy Footwork – Serios? “2 step, 2 step, 2 step”😀

O să am o viaţă fericită ?
Lenka – Trouble Is A friend –interesanta melodie :))

Acum serios , ce cred prietenii mei despre mine ? 
Nicki Minaj – Fly – Frumos🙂

O să am vreodată copii?
Pink – Funhouse – nu vreau un copil pirotehnist😛

Un sfat bun pentru mine ?
Lily Allen – The Fear – ciudat din nou :))

Ce melodie îmi descrie cel mai bine stilul de a dansa ?
Maroon 5 – Moves Like Jagger – asta am nimerit-o =)) nu trebuie sa joc la ruleta.

Care este melodia mea preferată?
Gorillaz – All Alone – Într-adevăr , una din favoritele mele !

Care este motto-ul meu? 
Michael Buble – When You’re Smiling – Hahaha, acuma urmeaza si a chachacha :)) mult Buble mai am in playlist

Ce vreau sa fiu când o să fiu mare? Surprinde-mă !
Rihanna – Only Gril (In the World) – mda…asta e telul meu in viata😛

Ce cred despre persoana de care îmi place ? 
Noisettes – Beat of my Heart – dragutza melodia, insa nu-I indeajuns de “expresiva”

Ce cred despre cel mai bun prieten al meu ? 
The Kills – Sour Cherry – oh ce frumos, fun one!

Pe ce melodie voi dansa la nunta mea ? Ohhhh.
Etta James – At Last – foarte frumos, yes yes!

Unde voi locui ? 
Portishead – Only You – deci sa inteleg ca in apa :))))

Când tu spui ” Este OK? ” eu spun ..
Foster the People – Pumped Up Kicks – am zis chill :))

Dacă ai câştiga un miliard de dolari la loterie , ce ai cumpăra ?
Bruno Mars – The Lazy Song – Ca să ştiţi şi voi, asta înseamnă că eu doar visez la relaxation :))

şi în final ,
Care este hobby-ul meu? 
MIKA , RedOne – Kick Ass (We are Young) – HAHA deci domnişoarelor, doamnelor şi domnilor hobby-ul meu secret este să fiu un super-erou , cred !

Ok, eu am terminat, a fost sincer amuzant sa vad ce noroc am la ruleta playlistului meu, acum tu ai acelaşi set de întrebări! GO!

Nu uita , postează-ţi şi tu răspunsurile în cutia cu comentarii!

Bunny kisses and have a fucking great day! ^_^

 

2 gânduri despre „Everyday I’m shuffling…

  1. Cum m-aş descrie ? – The Doors-Maggie M’gill

    Cum mă simt astăzi ?- Beastie Boys-Ricky’s Theme

    Cum mă văd prietenii mei ?- Big Bad Voodoo Daddy- You Know You Wrong

    Care este melodia preferată a celui mai bun prieten ?- Seal-Let me roll

    Care este povestea vieţii mele ? Metallica-The God That Failed

    Cum a fost sau este (pentru cine vrea sa incerce tagul) liceul ? Lenny Kravitz-Let love rule

    Care este cel mai bun lucru la mine ? The Black Keys-The desperate man

    Cum va fi mâine ? Joe Cocker-Night calls

    Ce melodie îmi descrie părinţii? Herbie Hancock-Cantelope Island

    Dar bunicii ? Bjork-Anchor Song

    Ce melodie va cânta la inmormantarea mea ?(ciudat) Elton John- The north

    Cum mă văd oamenii din jurul meu ? Bjork-Unison

    O să am o viaţă fericită ? Gogol Bordello-Letter to Castro

    Acum serios , ce cred prietenii mei despre mine ? Deep Purple-Love don’t mean a thing

    O să am vreodată copii? Him-This fortress of tears

    Un sfat bun pentru mine ? Vital Information-Gingerbread Boy

    Ce melodie îmi descrie cel mai bine stilul de a dansa ? Bauhaus-Mask

    Care este melodia mea preferată? Deftones- Select, Start

    Care este motto-ul meu? She wants revenge-First, love

    Ce vreau sa fiu când o să fiu mare? Surprinde-mă ! Pantera-Strength Beyond Strength

    Ce cred despre persoana de care îmi place ? Tom Waits-Burma Shave

    Ce cred despre cel mai bun prieten al meu ? Whitesnake-Tell me how

    Pe ce melodie voi dansa la nunta mea ? Miles Davis-Studio Discussion

    Unde voi locui ? Luigi Ionescu-O mie de viori

    Când tu spui ” Este OK? ” eu spun .. Sting-Tomorrow We’ll See

    Dacă ai câştiga un miliard de dolari la loterie , ce ai cumpăra ? Prince-Fury

    Care este hobby-ul meu? Ac-dc-Got you by the balls

    Good Enough?

Lasă un răspuns

