Invisible children…

Azi dimineata, la cafea, am decis sa deschid facebook, twitter, ziarul…ca na, sa fim seriosi, asta face tot omu’ cand se trezeste, se informeaza, isi incepe ziua…

Eu am inceput cu twitter…si fiindca sunt „subcribed” la Troian Bellisario (@SleepintheGardn) am observat un link de Youtube…dau click si am ramas stupefiata de cata … nici nu stiu cum sa ii spun … va las pe voi sa decideti…

Fac acest post pentru ca, sincera sa fiu, vizionand filmuletul mi-au dat lacrimi (putine lucruri ma impresioneaza) si pentru ca vreau sa se faca ceva si sper sincer sa fie anul 2012 cand chiar se va intampla…vreau sa faceti si voi un post cu acest film, share pe facebook / twitter / anything…faceti sa conteze…in loc sa stati si doar sa vizionati dati un copy / paste undeva…oriunde, sa se vada…sa se stie…sa reusim sa facem noi ceva daca restul lumii nu face…

Have a fucking great day and bunny kisses to all! ^_^

Lasă un răspuns

