Come here you…closer closer…

Buna dragii mei cititori ^_^ azi am chef de un post mai diferit…mi-am adus aminte de vremea cand eram mica si citeam “comic books” sau ma uitam la filme gen Aeon Flux, X-Men, Batman si multe multe altele.

Ce este acest “villain”? Este acel personaj pe care toti il uram dar il si iubim si il urmarim pentru a vedea cat de departe il duce mintea in planurile ei/lui diabolice…muahaha.

Dupa definitia cuvantului, primul „supervillain” a fost John Devil, creat de Paul Feval (culmea si autorul meu preferat) in romanul din 1860, insa preferatul meu “evil-guy” din colectia Paul Feval, este colonelul Bozzo-Corona din romanul “Les Habits Noirs” din 1863.

Azi mi-am propus sa fac un mic top cu cele mai “sexy female villains” si cine mi-ar place sa le joace sau le-a jucat deja in filme ^_^ let’s go right ahead…

15. Psylocke (a fost jucata in filmul „X-Men: The Last Stand” de Meiling Melaçon)

14. Moonstone (trebuia jucata de Scarlett Johansson, eu as vrea sa fie jucata de Olivia Wilde sau Denise Richards)

13. Madelyne Pryor (as vrea sa fie jucata de Christina Hendricks)

12. Black Cat (trebuia sa fie jucata de Anne Hathaway in „Spider-Man 4”, dar personajul nu avea sa se transforme in Black Cat…eu as vrea sa fie jucata de Eva Mendes)

11. Black Mamba (as vrea sa fie jucata de Megan Fox)

10. Emma Grace Frost (in anul 1996 (prima oara), personajul a fost jucat de Finola Hughes, apoi in „X-Men: The Last Stand” trebuia interpretata de Sigourney Weaver, dar a preferat sa joace in Superman; personajul fiind ultima oara (2011) interpretat de January Jones in „X-Men: First Class” … Eu personal as vrea sa o vad jucata de Uma Thurman sau Sharon Stone)

9. Medusa (as vrea sa fie interpretata de Kristin Kreuk sau Penelope Cruz)

8. Black Widow (a fost interpretata de Scarlett Johansson, in „Iron-Man 2” si in „The Avengers”, cred ca i se potriveste rolul – pacat ca nu a ramas blonda ca si originalul)

7. Elektra (interpretata de Jennifer Garner in „Daredevil” si apoi „Elektra”…merge si ea dar ar merge si Rhona Mitra)

6. Catwoman (a inceput cu Julia Newmar, apoi Michelle Pfeiffer, apoi Halle Berry si in final Anne Hathaway … mie mi-au placut toate, pana la Anne pentru ca inca nu am vazut filmul „The Dark Knight Rises” … dar pe langa ele ar fi mers si Liv Tyler sau Katie Holmes sau multe altele, dar astea imi vin in minte acum)

5. Lady Deathstrike (in 2003, a fost interpretata de Kelly Hu in „X-Men 2: X-Men United” … eu as fi vrut sa o vad interpretata de Michelle Yeoh sau Ziyi Zhang)

4. Poison Ivy (personajul a fost interpretat de Uma Thurman in „Batman & Robin”, sincer mie nu mi-a placut deloc … asa ca le prefer pe Amanda Seyfried, Angelina Jolie sau Jennifer Love Hewitt)

3. Selene Gallio (personajul a fost interpretat de Kate Beckinsale in multiple filme „Underworld” si sincer i se potriveste de minune)

2. Mystique (personajul a fost interpretat de Rebecca Romjin in triologia ” X-Men, X-Men 2: X-Men United si X-Men 3: The Last Stand”, ok tipa, dar sunt curioasa cum ar fi si Charlize Theron (mi-a placut la nebunie in Aeon Flux))

Si in final, dar nu ultima…tadadaaaaa

  1. Harley Quinn (preferata mea ^_^ dintre toate „villainess”. Inca nu a fost interpretat personajul … trebuia, dar nu s-a mai realizat filmul „Triumphant”, in care Quinn trebuia sa fie interpretat, cica de Madonna … eu sper sincer sa se faca odata si sper sa se aleaga din preferatele mele: Michelle Williams, Drew Barrymore sau Mia Kirshner ^_^)

Si cam asta e top 15 sexy female comic villains ^_^ sper sa va placa, sa stiti despre ce vorbesc, de nu…google it…si daca aveti alte „infractoare” sau idei, nu ezitati sa le impartasiti.

Have a fucking great day and bunny kisses to all! ^_^

2 gânduri despre „Come here you…closer closer…

Lasă un răspuns

