Your Type of Personality…

Zilele astea am vazut un videoclip pe dragul Youtube despre personalitate si testul cum sa ne determinam tipul de personalitate si am spus “de ce nu” si dintr-o uzuala plictiseala am zis sa fac si eu sa aflu si dupa 5 minute am aflat ca tipul personalitatii mele este:

         Si am zis sa va impartasesc si voua ca poate suferiti si voi de o plictiseala cronica si vreti sa aflati.

Daca vreti, site-ul este: http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.asp

         Aparent, dupa domnu’ Carl G. Jung, tipologia constiintei umane este caracterizata de catre preferintele atitudinii generale:

  • Extrovertit vs. Introvertit

Acesta este, de asemenea, caracterizat de preferintele sale in cadrul celor doua perechi de functiile sale mentale:

  • Sensibil – Intuitiv
  • Ganditor – Sensibil

Cei trei parametrii introdusi de Jung sunt dihotomii (look it up in the dictionary :-P). Jung propunea ca la o persoana una dintre functiile mentale va fi dominanta.

Isabel Briggs Myers a introdus cel deal patrulea dihotomie cu polul opus al judecatii si perceperii:

  • Judecarea – Perceperea

Acest parametru ajuta in a determina care dintre functiile mentale Jung sunt dominante.

Astfel, cu toate permutarile posibile, se ajung la 16 diferite tipuri de personalitate:

Prima litera corespunde atitudinii (“E” – extraversiune si “I” – intraversiune)

A doua litera corespunde perechii Sensing – Intuition (“S” – sensing si “N” – intuition)

A treia litera corespunde perechii Thinking – Feeling (“T” – thinking si “F” – feeling)

A patra litera corespunde perechii Judging – Perceiving (“J” – judging si “P” – perception)

De exemplu:

  • ISTJ corespunde Introvert, Sensing, Thinking, Judging
  • ENFP corespunde Extravert, Intuitive, Feeling, Perceiving

Ceea ce priveste procentajul, este ca in limita infinitului (-∞ si +∞), stiti voi, doar ati invatat la scoala…

Extravert [100% – 0% – 100%] Introvert

Daca hotarati sa faceti si voi, spuneti-mi si mie rezultatul, sunt si eu curioasa si vreau sa stiu.

Have a fucking great day and bunny kisses to all! ^_^

Lasă un răspuns

