What was in 2012…

          Salutare si “La multi ani!” pentru noul an.

fireworks paris

         Ce mai faceti? Cum mai sunteti? Cum a fost anul 2012 pentru voi?

Stiu ca nu am mai scris de ceva vreme, dar am suferit de lipsa de inspiratie, lipsa de timp liber si un strop de lene, dar mi-am propus anul asta sa scriu mai multe articole amuzante sau mai putin amuzante pentru voi…

Ce am facut de prin octombrie? (poate va intrebati si vreti sa stiti, desi nu cred ca asta doriti, dar tot va spun pentru ca sunt evil bunny…muahahaha)

A fost ziua mea, Halloween, alte zile onomastice, apoi in noiembrie ziua mamei mele, iar in decembrie au inceput pregatirile pentru craciun…cum a fost craciunul pentru voi? La mine multe calatorii, multa mancare, multa lume…dar a fost bine, distractiv chiar.

In rest, a fost revelionul, alaturi de persoane dragi mie, a fost primul an in care am adormit mai rapid si am baut sampanie pana imi era scarba de ea si apoi, pentru ca asa zice traditia, am mancat peste cat sa imi tina pofta jumatate de an (adica 2 bucatele mici de peste)…ce?! V-am spus ca nu imi place pestele😛

Ma gandeam sa va spun si cateva lucruri care au avut loc in 2012, pentru cei care vor sa auda si altceva inafara de mine, asa ca mi-am propus 12 lucruri din tot anul:

  1. Pe 20 Ianuarie a murit una dintre cantarele mele preferate – Etta James, la varsta de 73 ani;
  2. Pe 11 Februarie a murit cantareata Whitney Houston, la varsta de 48 ani;
  3. Pe 4 Martie au murit 250 de persoane din Brazaville, Congo din cauza unor explozii;
  4. Pe 11 Aprilie a murit primul presedinte al Algeriei – Ahmed Ben Bella, la varsta de 95 ani;
  5. Pe 22 Mai s-a deschis cea mai inalta cladire din lume – Tokyo Skytree, avand o inaltime de 634 de metrii;
  6. Pe 5 – 6 Iunie sa vazut planeta Venus, urmatoarea vedere va fi in anul 2117 si apoi in 2125;
  7. De pe 27 Iulie pana pe 12 August au fost Olimpiadele de Vara in Londra, UK;
  8. Pe 31 August este facut primul implant de ochi bionic cu 24 de electrozi;
  9. Pe 7 Septembrie, Canada rupe legaturile politice cu Iran;
  10. Pe 14 Octombrie, Felix Baumgartner rupe bariera sunetului sarind din spatiu;
  11. Pe 26 Noiembrie a murit Joseph Murray – chirurg care a efectuat primul transplant de rinichi;
  12. Pe 14 Decembrie, au murit 20 de copii si 6 adulti in scoala elementara Sandy Hook, Newton din cauza lui Ranza Lanza (omorat si el la locul respectiv).

…si multe altele care le puteti da pe google la search.

Oricum a mai trecut un an, pentru cei superstitiosi, 2013 va fi un an asa cum il facem noi / voi / ei / ele, asa ca nu incepeti cu posturi din alea cum ca vi se sfarseste lumea…apropo de sfarsit, pentru cei cu sterile, a mai trecut o apocalisa (mayan calendar)…cand e urmatoarea? Ca sa stiu cat timp mai am de facut belele =))

In rest, sper din tot sufletul ca acest an sa fie pentru voi cat si pentru mine cel mai bun an ce va sa fie si va doresc tot ce este mai bun in viata si tot ce va doriti!

tumblr_mfz5mmJgjs1rycmrmo1_500

Ne “citim” in curand!

HAPPY NEW YEAR 2013!!!

tumblr_mfysf1mn5t1rh95zio1_500

Have a fucking great year / day and bunny kisses to all! ^_^

Lasă un răspuns

