Hello 2013, resolutions and some advice…for me and you

Dupa ce am analizat anul 2012, am tras concluzia ca nu a fost cel mai bun an al vietii mele, din aceasta cauza, am decis ca acest an sa fie cel mai bun de pana acum…sper sincer sa am parte de cele mai bune intamplari ale vietii mele…de ce nu?!

Nu pot spune ca am intrat intens in noile mele “asteptarii” ale acestui an, dar chiar vreau sa le las scrise, din cate am citit pe internetul nostru drag si mare, daca iti scrii “promisiunile” ai tendinta sa le si faci…asa ca, le voi insira pe acest mic / mare post si ma voi uita in decembrie sau in ianuarie 2014 sa vad ce am facut si ce nu…si sa fim seriosi cine nu vrea sa fie o versiune mai buna a lor?!

nmbn

Oki, sa vedem ce vreau si poate va inspirati si voi din ale mele si le faceti…

♥ Don’t sweat the small stuff

Sunt de obicei o persoana foarte “grijulie” la detalii, am proasta tendinta in a supra-analiza totul si sa trag niste concluzii care nu prea coincid cu realitatea (nu ma judecati, pana si voi o faceti si daca nu recunoasteti atunci sunteti “to god damn perfect”). Trebuie sa invat, ca unele lucruri chiar nu conteaza si nu trebuie sa ma “strofoc” sa le fac mai bune sau sa ma stresez atat. Deci, anul 2013 trebuie sa fie mai putin stresant.

♥ Think more positive

Da da stiu ce ganditi: “cum Bunny, nu gandesti pozitiv?!”…poi uite ca nu sunt cea mai “happy happy joy joy person” pe aceasta lume…cateodata ii invidiez pe oamenii care vad numai bine si partea plina a paharului prin simplu fapt ca observ mai putin stres in ei. Asadar, trebuie sa vad si binele in situatii mai complicate si poate sa ma gandesc ca totul se intampla cu un scop anume.

bad day

♥ Blog more

As vrea sincer sa scriu mai multe postari pe blog pentru ca imi face sincer placere sa scriu si sa va scriu chestii prin care trec, pe care le citesc si sa imi spun punctul de vedere intr-o anumita problema in lume. Deci voi incerca sa postez cate ceva in fiecare luna…desi nu vreau sa ma fortez sa scriu ceva cand chiar nu am despre ce sa scriu, dar promit ca voi scrie mai mult.

♥ Drink more water and eat more healthy

Trebuie sa mananc si sa beau chestii mai sanatoase, pentru ca vreau sa arat mai bine si sa ma simt mai bine…cine nu ar vrea?! (iar cei care zic ca nu vor si se simt bine in pielea lor, bravo lor, dar nu ati vrea sa fiti o versiune mai buna a voastra?) a da, si sa fac mai mult sport, incep sa ma simt ca o babuta, ma dor oasele si spatele de doamne…si asta nu este chiar prea placut. Deci anul acest aspir la Duracell Bunny.

yoga bunny

♥ Travel more

Sincer trebuie sa mai ies din casa pentru ca simt ca putrezesc. Vreau sa vad lumea, vreau sa ma aflu intr-o alta tara si sa vad cum e acolo si cum e la noi…sa simt ca imi largesc orizonturile mintii si de ce nu si cele aflati la cativa kilometrii. Deci trebuie sa imi scutur pasaportul de praf si sa-mi iau ruscacul si gentile si sa vad lumea.

♥ Be the best version of me…or you

Trebuie sa fiu mai buna, in ceea ce fac sau simt sau ce “dau mai departe”. Vreau sa ma pot inconjura de oameni care nu ma “lucreaza pe la spate” sau care stau si te vorbesc cand nu sunt de fata cu tine (daca tot ma vorbesc, vreau sa fie despre ceva bine). Asadar, cand e greu pentru mine sau pentru voi, lasati totul pentru un moment, luati o gura de aer si reaminti-va cine sunteti si ce vreti in viata.

be better

♥ Love more…

Da, trebuie sa mai las de la mine (dar nu prea mult incat sa ma simt calcata in picioare) si cand e vreo problema sa “comunic”…comunicarea intr-o relatie este cheia succesului ei. Chestiile marunte si sentimentul de siguranta il vrea oricine, asa ca ofera si vei si primi. Trebuie sa fim mai intelegatori anul acesta si trebuie sa vreti sa fiti intr-o relatie mai sanatoasa…pentru amandoi sanatoasa.

hearts

Cam astea sunt lucrurile pe care le vreau…sunt mult mai multe in realitate, dar as ajunge la o mica poveste si va plictisesc cu prea multe scrise. Unele le-am inceput, altele incerc sa le pun in aplicare, dar sper sa le indeplinesc pana la finalul acestui an.

Sper sincer sa aveti un an cum doriti si daca aveti si voi noi asteptarii ale anului si vreti sa le impartasiti cu mine, va rog sa o faceti, sunt chiar curioasa.

„Everything will be okay in the end. If it’s not okay…Then it’s not the end.” – Ed Sheeran

Have a fucking great day and bunny kisses to all! ^_^

Lasă un răspuns

